ღ ღ ღ داغـــــــــــــــونـــــــــــــــم ღ ღ ღ


ღ دلتنگـ ـ ـی الیـــ♥ـ ـکا و عـــــمـــ♥ـــاد ღ

دلتنگــــــــــ♥ــــــــــــــــ♥ـــــــــــی تاوان لحظه های دل بستن است

خـــــــــــــــدایا امشب منو تو بغـــــــــــــــلت میگیری 

یکم آرامـــــــــــــــش میخوام 

با نـــــــــــــــوازش 

با نگاه مهـــــــــــــــربون 

همـــــــــــــــین 

منتظـــــــــــــــرم

 

خیلی دلـــــــــــــــم گرفته 

امشب میای کنـــــــــــــــارم....

هیچ شبی اینقدر تنها نبودم ....

خـــــــــــــــدایا زمان رو برگـــــــــــــــردون عقب 

داغـــــــــــــــونـــــــــــــــم 

وقتی بغض میکنم دلم میخواد

خدا از آسمون بیاد زمین اشکامو پاک کنه

دستمو بگیره و بگه :

بیا بریم اینجا اذیتت میکنن...!

 آפֿ ببـפֿـشیــב باز جنسیتت را فراموش کرבم !

پسر سرزمیــטּ مــטּ,

معلوم هست کجایــــے פֿــیلــے وقت است تو را گم کرבه ایم

آهاے پسر سرزمیـــטּ مــטּ. . .

نیاز به مرבے בارم که محکم باشــב ، 

قوے باشــב בر ســפֿــتـــے ها ، 

انقــבر قوے باشــב که همه בنیا בر برابرش کم بیاورב

 

خُــدايا

يکـم از اين بـرنامـه هايي که داري بـرامـون پـياده ميکُني ُ بـذار واسـه جـهنم


 

عـذاب کـم مــياريــا ..!!

 

 

 

 به سلامــــــتی عشقــــــم که یه روز میاد ســــــر خاکم

   اما نمیتونم جــــــلو پاش پاشم ولی خاطــــــرم

     راحته که خــــــاک زیــــــر پاشم...

 



نظرات شما عزیزان:

✖ ✗ ✘sнαßnαm✖ ✗ ✘
ساعت19:41---3 شهريور 1392
آجی من لینکت کردمم

ولی من اصن لیکای توروندیدم
پاسخ: عزیزم لینکت کردم فدات گلم .


✖ ✗ ✘sнαßnαm✖ ✗ ✘
ساعت16:21---3 شهريور 1392
مـی گـویـنـد بـاران کـه بـبـارد

بـوی ِ خـاک بـلـنـد مـی شـود . .

پـس چـرا ایـنـجـا

بـاران کـه مـی بـارد

عـطـر خـاطـ ـره هـا مـی پـیـچـد
خعلی دلم گرفتــــــهـ این پستت عالی بود
موفق باشین امیدوارم بهم برسین ایشالله خوشبخت شین
پاسخ: ممنون عزیزم خودم داغون بودم که نوشتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ یک شنبه 2 شهريور 1392برچسب:,ساعت 11:59 بعد از ظهربه قـــلــم ღ الیـــ♥ـ ـکا ღ | |